sobota, 25 sierpnia 2012

Courtney Allison Moulton - "Anielski Ogień"


Anielski Ogień
Courtney Allison Moulton

Tytuł Oryginału : Angelfire
Wydawnictwo : Bukowy Las
Liczba stron : 424

„- Jesteś taki słodziutki, że chyba zaraz ząb mi wypadnie od tej słodyczy.
- W takim razie wyświadczę ci przysługę, wybijając ci zęby.”

Książki z gatunku paranormal romance to coś dla mnie. Wiem, że niektórzy sądzą, że są one bezsensu, ale ja nic nie poradzę na to, że uwielbiam je czytać. Kiedy zobaczyłam „Anielski Ogień” w zapowiedziach od razu poczułam, że powinnam sięgnąć po tą książkę. Później jakoś tak się stało, że o niej zapomniałam, a tu bach i możliwość jej przeczytania. Co zrobiłam? OD razu wyciągnęłam po nią chciwe rękę…

Ellie – trochę rozpuszczona dziewczyna, która nie przepada za szkołą, za to lubi imprezy i modne ubrania. Najpierw pojawiają się koszmary, później wspomnienia. Kiedy Ellie spotyka Willa – przystojnego i tajemniczego chłopaka, ma wrażenie, że go już wcześniej znała. W dniu siedemnastych Will budzi w niej moc. Od tego czasu Ellie musi walczyć z kosiarzami, ale nadal nie może w to uwierzyć. Później wspomnienia zaczynają do niej powracać z większą siłą. Zresztą, kto by uwierzył? Przystojny chłopak zjawia się w dniu siedemnastych urodzin i mówi, że jesteś Preliatorem. Ellie, żeby przetrwać musi poznać swoje poprzednie wcielenia i zrozumieć je lepiej. Dziewczyna jest silną wojowniczką, ale czy uniesie ciężar, który nosi już od wieków?

„Anielski Ogień” porwał mnie od pierwszych stron, tak ja sądziłam. Autorka doskonale opisała wszystko tak, żebyśmy nie mieli problemu z rozróżnianiem różnych, dziwnych istot. Moulton ciekawie opisywała więź pomiędzy Ellie i Willem, tak ze nie chciałam, żeby działo się coś oprócz ich rozmów, treningów i w końcu wyznań uczuć. Pisarka posługuje się lekkim u barwnym językiem co daje wrażenie naprawdę dobrze napisanej książki.

Mogę polecić tę książkę przede wszystkim miłośnikom paranormal romance, archaniołów, upadłych aniołów, fantastyki i powiązania świata realnego z fantastycznym. Oczywiście również tym, którzy po prostu chcą mile spędzić wieczór oraz tym co szukają książek, w których coś się dzieje. Polecam z całego serca. Miłej lektury!

W mojej ocenie 6/6.
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz