czwartek, 14 lutego 2013

Konkurs: Lauren Oliver - "Delirium"


Konkurs


Aby wygrać jedną z trzech książek Lauren Oliver „Delirium”, musisz rozwiązać zadanie konkursowe i przysłać rozwiązanie do 28 lutego 2013 roku na adres pomiedzyksiazkami@gmail.com


Wpisując:
- w temacie : Konkurs – Walenty
- w treści : odpowiedź i twój adres mailowy

Zwycięzców poinformujemy drogą mailową o wygranej i dopiero wtedy będziemy prosić o dane osobowe.

Zadanie Konkursowe:


"Miłość - najbardziej zdradliwa choroba na świecie: zabija cię zarówno wtedy, kiedy cię omija, jak i wtedy, kiedy cię omija.

Ale to nie dokładnie tak.
To skazujący i skazany. To kat i ostrze. I ułaskawienie w ostatnich chwilach. Głęboki oddech, spojrzenie w niebo i westchnienie: dzięki Ci, Boże.
Miłość - zabije cię, i jednocześnie ocali."


Wyszukaj w literaturze najbardziej romantyczne i piękne wyznanie miłości.



Nie ma ograniczeń odnośnie długości. Rozwiązanie ma być wysłane w treści wiadomości. Bardzo prosimy o dopisanie źródła (autor i tytuł utworu) poniżej wyznania.

Wyniki zostaną podane w ciągu 2 tygodni od zakończenia konkursu.

Książki zostaną przyznane najpiękniejszym pracom.

Wszelkie pytania można zadawać w komentarzach lub wysłać maila.

Talia & Erato


Zachęcamy do zapoznania się z recenzją „Delirium”.

Zwycięzcy:

  1. charliesinclaire.18@
  2. michasiowa98@
  3. zora120@
Gratulujemy i bardzo dziękujemy wszystkim za udział w konkursie. Zachęcamy do obserwowania Between Books. Już niedługo kolejne konkursy. Zapraszamy.
Share:

7 komentarzy:

  1. Genialny konkurs, gdyby nie fakt, że książkę już mam i przeczytałam, to na pewno bym się zgłosiła. Szkoda, że to nie konkurs z drugą częścią tej serii, którą dopiero mam w planach ;)
    Życzę innym szczęścia!
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem będziesz mogła wziąć udział. Mamy w planach jeszcze inne zabawy. Postaramy się zorganizować konkurs, w którym nagrodą będzie trzecia część :D Obserwuj nas, a być może dopisze ci szczęście.

      Usuń
  2. Mam jedno pytanko: Czy musi być wyznanie? Nie znam żadnego godnego wyznania, ale jest jeden cytat o miłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, nie udało mi się, ale będę próbować dalej:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrałam!!! Dziękuję bardzo za wybranie mojej odpowiedzi. Już nie mogę się doczekać aż ją dostanę i przeczytam.
    Pozdrawiam Zora120

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuję wszystkim! Mam nadzieję, że następnym razem ja wygram:D Czekam na kolejne konkursy.

    OdpowiedzUsuń